♥ Lentera Qalbu ♥

Cermin Hati menuju Inspirasi

BIsmillah....

Menghela nafas terasa amat berat...Ya Rabbana hamba baru tersadar saat Engkau Menegur, Engkau hadirkan sorang insan sebagai jalan hamba untuk bangkit dari kubangn dosa. namun kini hatinya telah tersakiti oleh diri yang penuh dosa...hanya karena masalah persaan hati hamba terseret dalam kebodohan diri, andai ada murka Mu pada hamba maka jangan Engkau limpahkan melampaui keterbatasan hamba...sungguh hamba khilaf Ya Rabb. Lapangkanlah hati hamba Mu yang telah terdzalimi oleh diri yang hina ini. Andai ada sebuah tebusan, apapun akan hamba lakukan agar kembali tersembuhkan hati-hati hamba yang telah hamba dzalimi...

Perasaan telah membutakan hamba...jauhkan setan dari hamba yang menghancurkan ketentaman kehidupan hamba mu itu Ya Rabb...Ya Rabbana Ya Rahman Ya Rahiim... genggam hati hamba Mu yang telah terdzalimi oleh hamba, dan hembuskanlah pada hatinya ketenangan dan ketentraman seperti semula....Amin Ya Allah Ya Rahman Ya Rahiim..

"♥ Assalamu'alaikum...selamat datang di blog sederhana ini. semoga setiap rangkaian kata-kata bisa menginspirasi & memberi motivasi hingga menjadikan lentera penerang dalam hati...♥"

♥..Inilah Aku..♥

Foto Saya
Tuti R.Lestari
"Seorang hamba Allah yang senantiasa berusaha menjalankan titah-titah Rabbnya... Semoga setiap goresan pena dapat memberikan inspirasi dan Motivasi..."
Lihat profil lengkapku

Blog Archive

:::: Translet ::::

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google
Ada kesalahan di dalam gadget ini

Entri Populer

Follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...